10 NAJČEŠĆIH GREŠAKA KOD POSLOVNIH INSTAGRAM PROFILA

1. Lični nalog umesto poslovnog Prva i ujedno najvažnija stvar jeste promena profila iz ličnog u poslovni. Poslovni nalog nudi mogućnost unošenja poslovnih informacija o adresi, sedištu firme, kontakt podacima i sl. Takođe, uz poslovni nalog dobijate mogućnost praćenja statistike vezane za pratioce, objave, storije i sl.
2. Izostavljanje opcije povezivanja ili slanja poruke​ Kao što smo naglasili u prethodnom koraku, potrebno je što bolje povezati vaše društvene mreže. Time ćete ostaviti veću mogučnost kupcima da vas na različite načine kontaktiraju. Jednostavnom procedurom održavajte zadovoljnstvo vaših mušterija na visokom nivou.
3. Izostavljanje linka sajta iz opisa profila​ Ponudite vašim pratiocima mogućnost dodatnog informisanja putem sajta. Osim što ostavlja dobar vizuelni utisak, sajt pruža i više informacija za razliku od Instagrama, koji ne treba previše opterećivati sadržajem.
4. Izostavljanje adrese iz opisa profila U opisu profila obavezno navedite adresu na kojoj se nalazi vaša firma, kako biste pomogli ljudima da vas lakše pronađu. Imajute na umu da ne može svaka roba da se naruči preko interneta i da za određene prizvode ljudi preferiraju kupovinu uživo.
5. Loš opis proizvoda Da bi vaš profil bio uspešan neophodno je poraditi na opisu proizvoda. Potrebno je napraviti  šablon kako bi opis bio lepši i formalniji. Popunjavanje šablona smanjiće mogućnost slučajnog izostavljanja važnih podataka.
6. Obmanjivanje kupaca U želji da ostvare što veću prodaju, mnogi korisnici Instagrama odlučuju se za obmanjivanje kupaca. To najčešće čine namernim izostavljanjem ključnih informacija o prizvodu. Česti su i slučajevi prodaje lažnih svetskih brendova po nerealnim cenama. Svakako da ne preporučujemo ovakvu vrstu prevare.
7. Izostavljanje cenovnika Sa ciljem da ostvare što veću aktivnost svojih pratilaca, mnogi poslovni profili namerno izostavljaju cenovnike svojih prizvoda. Ovakav potez svakako da nije dobar, jer će mnogi potencijalni kupci u startu odustati od kupovine i bolje iskustvo potražiti kod vaših konkurenata.
8. Izostavljanje načina plaćanja Greška koja se često nadovezuje na prethodni korak. Važno je znati da kupci u Srbiji nemaju previše poverenja u kupovinu preko interneta, pogotovo ako se radi o plaćanju unapred. Svoje prizvode najčešće žele da plate pouzećem. Iz tog razloga je potrebno da navedete kojim sve načinom plaćanja mogu platiti i preuzeti svoj kupljeni proizvod.
9. Izostajanje interakcija sa potencijalnim kupcima Redovno odgovarajte na pitanja vaših pratilaca. Time ćete izgraditi veće poverenje i kupci će shvatiti da je kupovina kod vas pravi izbor.
10. Izostajanje promocija i nagradnih igara Da bi vaša objava dosegnula do što većeg broja ljudi, potrebno je da povremeno organizujete promocije ili nagradne igre. Kako bi pratioci učestvovali u njima, potrebno je da im zadate određene zadatke poput označavanja drugih korisnika, lajkovanja fotografije ili praćenja stranice. Tako će vaša objava sa minimalnim ulaganjem u nakraćem periodu ostvariti maksimalan domet, a vi ćete dobiti nove potencijalne kupce.

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *